Administrativ medarbejder til telefon- og borgerbetjening til staben i Ældre & Sundhed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vild med at tale i telefon? Kan du strukturere, prioritere og koordinere i en travl hverdag? Er du udadvendt og imødekommende og trives med en hverdag, hvor din kerneopgave er telefonisk betjening af borgere, pårørende og samarbejdspartnere? Så er du muligvis vores nye kollega! 

Vi tilbyder høj faglighed og et rart arbejdsmiljø!

Som administrativ medarbejder i staben Ældre & Sundhed, bliver du en del af en spændende og dynamisk arbejdsplads med fokus på høj faglighed og udvikling. Vi er kendte for at have et godt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer, hvor der er højt til loftet med en uformel omgangstone og humor. Din primære opgave er telefonbetjening af vores borgere, pårørende og samarbejdspartnere, så du skal være glad for at tale i telefon i mange timer hver dag. 

Om staben

Du vil blive en del af stab Ældre & sundhed, som er en stabsfunktion i Ældre & Sundhed. Her vil du indgå i et fagligt miljø med konsulenter og udviklingsmedarbejdere, som understøtter de decentrale enheder Personlig & Praktisk hjælp, Rehabilitering og Sygepleje på en række faglige områder, herunder bl.a. telefon- og borgerbetjening. 

Faglige kompetencer:
  • Relevant administrativ eller sundhedsfaglig baggrund 
  • Erfaring inden for telefon- og borgerbetjening og gerne inden for det offentlige
  • Kendskab til omsorgssystemet KMD Nexus eller lignende omsorgssystem
  • Gode kommunikative kompetencer - såvel skriftligt som mundtligt
  • Fortrolig med Office pakken og har lyst og evne til at sætte dig ind i nye IT-systemer
Personlige kompetencer:
  • Du er udadvendt, imødekommende og værdsætter at arbejde med telefonbetjening
  • Du evner at kommunikere og samarbejde på forskellige organisatoriske niveauer
  • Du trives i en funktion, hvor du skal samarbejde med mange forskellige fagligheder
  • Du er velorganiseret og arbejder systematisk og kan arbejde selvstændigt
  • Du har et godt overblik, og er god til at prioritere i en travl hverdag
  • Du er positiv, nysgerrig, åben og respektfuld i omgangen med kollegaer og samarbejdspartnere
Løn og ansættelsesvilkår

Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.

Stillingen er på 30 timer/uge, som tilrettelægges inden for tidsrummet kl. 06.45-15.00 på hverdage. I ferieperioder skal du dog være fleksibel i timeantal. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt. Senest 1. oktober 2023

Du vil få kontor på Maribo Sundhedscenter, Sdr. Boulevard 84, Maribo. 

Vi gør opmærksom på, at der vil blive indhentet straffeattest på den person, der tilbydes stillingen.

Ansøgningsfristen er tirsdag den 22. august 2023 og vi forventer at afvikle samtaler mandag den 28. august. 

For yderligere information kan Teamleder Sara Katrine Langerup kontaktes på 23 83 00 36. 

Vi glæder os til at modtage din ansøgning! 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=66167e63)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lolland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Lolland Kommune - Stab Ældre & Sundhed, Søndre Boulevard, 4930 Maribo

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=66167e63&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5884701

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet